۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲

عابدی در گفتگو با مهر:

مشکلات مالی دلیل اصلی انصراف اسپانسرها است/ تیراندازی با کمان رشته پر هزینه ای است

مشکلات مالی دلیل اصلی انصراف اسپانسرها است/ تیراندازی با کمان رشته پر هزینه ای است

اصفهان- خبرگزاری مهر: نائب رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان گفت: اسپانسرها به دلیل مشکلات مالی از حضور در لیگ برتر تنیس روی میز انصراف می دهند.

کوکب عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمبود اسپانسر در رشته تیراندازی با کمان اظهار داشت: اسپانسر کافی در رشته تیراندازی با کمان وجود ندارد و با توجه به پر هزینه بودن رشته تیراندازی با کمان، ورزشکاران این رشته به تنهایی نمی توانند همه هزینه های خود را تقبل کنند و نیاز به اسپانسرهایی دارند که در زمینه مالی آنها را حمایت کنند.

وی ادامه داد: شاید دلیل نبود اسپانسر در این رشته ورزشی این باشد که تبلیغات کافی در زمینه رشته تیر اندازی با کمان نشده و آن طور که باید روی این ورزش مانور داده نمی شود.

نائب رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان تصریح کرد: در فصل جاری تنها تیم فولاد ماهان سپاهان از اصفهان در لیگ تیر اندازی با کمان شرکت کرده و ما تلاش  می کنیم که اسپانسرهایی را برای نیم فصل دوم رقابت های 18 متر داخل سالن اضافه کنیم و رای زنی های اولیه ای نیز انجام داده ایم که تیم ذوب آهن اصفهان بتواند در لیگ 18 متر داخل سالن شرکت کند.

وی پیرامون فعالیت های هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بیان داشت: افتتاحیه مسابقات فصل جاری لیگ تیراندازی با کمان در اصفهان و به میزبانی فولاد ماهان سپاهان و مسابقات ریکرو و کامپوند آقایان و خانم ها در ورزشگاه آزادی برگزار شده است. به دلیل ماه مبارک رمضان وقفه ای در برگزاری مسابقات به وجود آمد، اما در شهریور ماه هیئت استان در نظر دارد که یک مسابقه استانی برگزار کند که به احتمال بسیار قوی این مسابقات در یکی از شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

عابدی گفت: در اوایل ماه شهریور شش نیز مسابقه ای برگزارشد که از بین کلیه ورزشکارانی که در رشته تیر اندازی با کمان چه در زمینه ریکرو و چه در زمینه کامپوند فعالیت می کنند، یک رکورد گیری انجام شد و نفرات برتر برای مسابقات منطقه ای که اصفهان در منطقه 4 قرار گرفته است انتخاب و به مسابقات منطقه ای که در استان یزد برگزار شد، راه پیدا کردند که در آخر افراد برتر به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در مورد تکمیل سایت تیراندازی با کمان استان اصفهان اظهار داشت: سایت تیر اندازی با کمان استان اصفهان هنوز تکمیل نشده است و ساختمان این مجموعه نیمه تمام مانده است و زمین اصلی آن نیز هنوز به طور کامل تکمیل نشده است. قرار بر این بوده است که از طرف تربیت بدنی و مجمع خیرین ورزشیار برای ساخت این مجموعه به هیئت تیراندازی با کمان کمک بشود که این اتفاق هنوز رخ نداده و ما همچنان منتظر این کمک ها هستیم.

 نائب رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان همچنین پیرامون زمین ورزشگاه آزادی گفت: با کمک مسئولان سایه بانی در این محل نصب شده و مقداری از زمین را آسفالت و مسطح شده است و امیدوار هستیم در آینده امکانات این زمین تکمیل شود، زیرا این زمین یکی از زمین های نمونه در استان اصفهان است و در صورت تکمیل یکی از سایت های خیلی خوب در استان اصفهان خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 2146080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha